2013. szeptember 8., vasárnap

Kis szünet! :)

                                                                    Sziasztok! 


Hosszas töprengés után arra jutottam írok nektek, hogy miért nincs One Shot. Úgy gondoltam felesleges  írnom magyarázkodást mikor ez egy One Shot blog és akkor teszek  fel valamit mikor én szeretnék. De úgy gondoltam tartozom azoknak egy magyarázattal akik olvassák / olvasták  a blogot, hogy miért is nem írok. 
Biztos érdekel  valakit ha pedig nem akkor nem.:)
Szóval.. 
Úgy volt, hogy lesz  még egy One Shotom de úgy döntöttem nem írom meg. Ha lesz  kedvem lelki energiám akkor meg írom. 
Körülöttem minden felborult és próbálok kilábalni  belőle így lelkileg kicsit le vagyok törve. Átmenti dolog megfog oldódni vagy is nagyon bízom benne. Így semmi  kedvem nem marad írni főleg nem egy több oldalas hosszan kidolgozott ficit. ( Valljuk  be elég hosszúakat írtam eddig ) 
Más részt van két hosszabb részes ficim amivel  el is vagyok  maradva szóval arra fogok  koncentrálni. 

Nem fogok eltűnni  csak  One Shotot írni  nem fogok egy darabig.:) 
Van egy másik  dolgok  az  pedig az, hogy nem vagyok  megelégedve az írásaimmal de ez  mellékes.  A fő okokat leírtam fent és azok  a lényegek..^.^ 

Köszönöm szépen mindenkinek aki olvasta az One Shotjaimat. Nem számítottam rá , ennyien fogják  olvasni de nagyon jól esett látni, hogy ha nekem nem is tetszik  annyira amit írok  másnak igen is tetszik.^^ 

Ígérem vissza térek  egyszer és majd újra írok  addig pedig ha van kedvetek olvassátok  a hosszabb részes ficijeimet..:) 

Addig is legyetek  jók! Dolgozatok  keményen és Tartsatok  ki  a végsőkig.. :) ♥ 
                         
                                                           ~Abby~ 




2 megjegyzés:

  1. Remélem a gondjaid megoldódnak (kitartást :D) és a többi ficidhez pedig sok sikert:)
    Nekem tetszettek az írásaid:)

    VálaszTörlés